今日去科大拎掌..
放左學之後我名嘉祺&劉培瑛搭陳浩文(呀sir)架車去將軍澳食野..
架車落到炮台山已經勁想嘔..
去到東港城,,
我地去左和民到食左200幾蚊(當然全部呀sir請啦(-v-))..
我地之後搭小巴入科大..
我地兩點幾就坐響到聽佢d吾知咩人up廢話..
當然,,我把握時機........訓較啦..
可惜,,d拍手聲次次都嘈醒我(|0|)..
到4點幾,,終於拎掌喇..
我同劉培瑛拎二等掌(-b-)..
嘉祺就有一等掌(勁)..
到5點幾,,終於坐完嚕..
我地去食下午茶..
仲撞到一個本校既師兄(舊生)tim..
食完之後,,
我地坐的士出坑口(36蚊)..
再坐呀sir車番屋企..
一上車已經想嘔,,
坐坐下又頭暈又頭痛..
我吾會再坐呀sir車..
番到屋企勁攰..
在此擱筆..
留CM` |