傻小子之記..
2a.2a.好辛苦呀.加油啦`
t2m2t3
暱稱: tInG`
性別: 女
國家: 香港
地區: 灣仔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010/09/07,12,14
hapi bday to kavieng
2010-09-08
02-09-2010`
入到2a呀.
文章分類
全部 (30)
lCdMc (3)
屬於1a的回憶` (2)
平時的日常生活` (16)
未分類 (9)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 111
今日人氣: 0
累積人氣: 990
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 8 日  星期四   酷熱


勁悶.. 呆滯 分類: 平時的日常生活`

08-07-2010

今日吾駛番學..
但係又吾係放暑假..(- -)
都吾知點解吾駛番..
番學吾好咩?!
幾好呀..
好想番學呀..


 今日本身吾出街,,
但係呀爸打泥叫我幫佢做d野..
哈哈..
出一出街,,
咁就收左100..(- -v)
超正..


我同呀爸講話要買對鞋..
佢問我"今年(2010)年頭吾係買左咩?!"
我同佢講.."老豆..吾係今年(2010)年頭..係上年(2009)年頭.."
"..."(- -")

我冇野講囉..
應該係話"我憑咩可以再繼續講?!"


今日切野又又切到隻手喇..
不過有d開心..
因為終於再吾係切到隻中指..
但係有苦自己知..
痛在心裡..
勁痛..
而家仲痛緊..


留CM`



寂寞,,
誰控制得了?!

希望可以挑戰你..



2010 年 7 月 7 日  星期三   酷熱


破產.. 不滿 分類: 平時的日常生活`

今日放學之後,,
同左呀程去太古..
請左呀程睇戲,,食飯..
用左200幾..
就破產..
                    在此擱筆..

留CM`



2010 年 7 月 6 日  星期二   酷熱


科大之旅.. 作嘔 分類: 平時的日常生活`

今日去科大拎掌..
放左學之後我名嘉祺&劉培瑛搭陳浩文(呀sir)架車去將軍澳食野..
架車落到炮台山已經勁想嘔..
去到東港城,,
我地去左和民到食左200幾蚊(當然全部呀sir請啦(-v-))..
我地之後搭小巴入科大..
我地兩點幾就坐響到聽佢d吾知咩人up廢話..
當然,,我把握時機........訓較啦..
可惜,,d拍手聲次次都嘈醒我(|0|)..
到4點幾,,終於拎掌喇..
我同劉培瑛拎二等掌(-b-)..
嘉祺就有一等掌(勁)..
到5點幾,,終於坐完嚕..
我地去食下午茶..
仲撞到一個本校既師兄(舊生)tim..
食完之後,,
我地坐的士出坑口(36蚊)..
再坐呀sir車番屋企..
一上車已經想嘔,,
坐坐下又頭暈又頭痛..
我吾會再坐呀sir車..
番到屋企勁攰..
                                                                                在此擱筆..

留CM`