ANnie's
tAmAnniE
暱稱: ♤ANnie♣
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-09-12
文職
第一日
老師
2008-08-19
文章分類
全部 (32)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 32
留言總數: 59
今日人氣: 2
累積人氣: 2025
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 28 日  星期三   晴天


佳作選 分類: 未分類

 這天,是最後一次day2,難免有點失落

上中文堂了,何老師派了作文''自創一個主題公園''

首先派發的是範文

我十分期待看到自己的文章,但派下來的是KT的,

 我立刻' 怒視' 她  -口-

當另一篇範文發下來,

噢!!!!!!!

這不是我的嗎~~~~~~~~~

呀哈哈哈哈...

 

我開心到唔知點形容.......

 

  

 

 

  

 

  

  

   

 

 

 



2008 年 5 月 19 日  星期一   晴天


分類: 未分類

 我想有一個開心的F.1回憶 ...

但發生了很多事,

.........................

''今年f.1生活真係多姿多采...

唉...

而家人人都知我地f.1搞咩事...''

Copy from Haidee's xanga

很煩煩煩煩煩煩煩人哩!



2008 年 5 月 15 日  星期四   晴天


2008-05-15 分類: 未分類

 更新了...

現在科科都教差不多完成課題....

也代表F.1即將完結...

也代了剩下的中文堂所剩無幾..

現在上一課就好像倒數一樣....

十堂.........六堂........四堂.........

一點也不開心.....

嗚哇...

上學期跟本不知道自己幹了什麼..

下學期也溜走了

心情很差..........

以下是與KT的對話...

♤ANnie♣ 我要殺左你呀李冠渝\口/!!...又係你搞到我錯失良機....大家都係去打波..但係我就見唔到....冇天理呀.... 說:
岩岩同yoyo講
♤ANnie♣ 我要殺左你呀李冠渝\口/!!...又係你搞到我錯失良機....大家都係去打波..但係我就見唔到....冇天理呀.... 說:
f.2冇左何老師教就好唔開心..
♤ANnie♣ 我要殺左你呀李冠渝\口/!!...又係你搞到我錯失良機....大家都係去打波..但係我就見唔到....冇天理呀.... 說:
唔想比第二個教..
-            KT ;]`  hey =D  CHINA 說:
o..點解f2唔係何老師教-3-?
♤ANnie♣ 我要殺左你呀李冠渝\口/!!...又係你搞到我錯失良機....大家都係去打波..但係我就見唔到....冇天理呀.... 說:
佢多數教f.1,f.4同f.7...
-            KT ;]`  hey =D  CHINA 說:
話唔定出年有奇蹟=v=
♤ANnie♣ 我要殺左你呀李冠渝\口/!!...又係你搞到我錯失良機....大家都係去打波..但係我就見唔到....冇天理呀.... 說:
我都想..
♤ANnie♣ 我要殺左你呀李冠渝\口/!!...又係你搞到我錯失良機....大家都係去打波..但係我就見唔到....冇天理呀.... 說:
好唔捨得...
♤ANnie♣ 我要殺左你呀李冠渝\口/!!...又係你搞到我錯失良機....大家都係去打波..但係我就見唔到....冇天理呀.... 說:
始終..
-            KT ;]`  hey =D  CHINA 說:
嗯..
-            KT ;]`  hey =D  CHINA 說:
咁唔教中文你仲有msn`日日返學都仲可以見到何老師咖嘛
-            KT ;]`  hey =D  CHINA 說:
don't worry`
♤ANnie♣ 我要殺左你呀李冠渝\口/!!...又係你搞到我錯失良機....大家都係去打波..但係我就見唔到....冇天理呀.... 說:
未必..
♤ANnie♣ 我要殺左你呀李冠渝\口/!!...又係你搞到我錯失良機....大家都係去打波..但係我就見唔到....冇天理呀.... 說:
今日我都見唔到啦..
-            KT ;]`  hey =D  CHINA 說:
-__________-`
-            KT ;]`  hey =D  CHINA 說:
你走左之後冇幾耐我地見到何老師`佢仲笑得好燦爛=)
不過...你見唔到佢屬於例外-__-
♤ANnie♣ 我要殺左你呀李冠渝\口/!!...又係你搞到我錯失良機....大家都係去打波..但係我就見唔到....冇天理呀.... 說:
........................
♤ANnie♣ 我要殺左你呀李冠渝\口/!!...又係你搞到我錯失良機....大家都係去打波..但係我就見唔到....冇天理呀.... 說:
個時幾點?
-            KT ;]`  hey =D  CHINA 說:
應該係4:55-5點到..
♤ANnie♣ 我要殺左你呀李冠渝\口/!!...又係你搞到我錯失良機....大家都係去打波..但係我就見唔到....冇天理呀.... 說:

♤ANnie♣ 我要殺左你呀李冠渝\口/!!...又係你搞到我錯失良機....大家都係去打波..但係我就見唔到....冇天理呀.... 說:
聽日打波
-            KT ;]`  hey =D  CHINA 說:
好咩?
-            KT ;]`  hey =D  CHINA 說:
聽日interview嘛..
♤ANnie♣ 我要殺左你呀李冠渝\口/!!...又係你搞到我錯失良機....大家都係去打波..但係我就見唔到....冇天理呀.... 說:
..........
♤ANnie♣ 我要殺左你呀李冠渝\口/!!...又係你搞到我錯失良機....大家都係去打波..但係我就見唔到....冇天理呀.... 說:
唔IN啦
-            KT ;]`  hey =D  CHINA 說:
,,,,,,,,,,,,,,,,,,
♤ANnie♣ 我要殺左你呀李冠渝\口/!!...又係你搞到我錯失良機....大家都係去打波..但係我就見唔到....冇天理呀.... 說:
某某都in和- -
-            KT ;]`  hey =D  CHINA 說:
唔好理佢-__-我覺得佢in唔到..
♤ANnie♣ 我要殺左你呀李冠渝\口/!!...又係你搞到我錯失良機....大家都係去打波..但係我就見唔到....冇天理呀.... 說:
in到幾點z?
-            KT ;]`  hey =D  CHINA 說:
好似5點定5:15定係4:45呢= =?
♤ANnie♣ 我要殺左你呀李冠渝\口/!!...又係你搞到我錯失良機....大家都係去打波..但係我就見唔到....冇天理呀.... 說:
4點45就v.gd
-            KT ;]`  hey =D  CHINA 說:
何老師唔會定時離開學校咖-____-話唔定聽日改簿改耐左`遲左d先走呢? 何老師都話改我地d文要好耐時間啦-3-
♤ANnie♣ 我要殺左你呀李冠渝\口/!!...又係你搞到我錯失良機....大家都係去打波..但係我就見唔到....冇天理呀.... 說:
嗯...
-            KT ;]`  hey =D  CHINA 說:
所以幾點in完唔係重點-__-`話唔定聽日我地4:45放但係何老師5:15先走-3-
♤ANnie♣ 我要殺左你呀李冠渝\口/!!...又係你搞到我錯失良機....大家都係去打波..但係我就見唔到....冇天理呀.... 說:

- -

感慨良多...

  

 

  

  



2008 年 3 月 31 日  星期一   晴天


測驗 驚訝 分類: 未分類

補習社陳sir話:[冇人會覺得考試測驗係開心]

但係我覺得好開心和

唔知自己係咪有問題=v=''

今日考的科目是:History+中文

中文絕對唔可以輸比李冠渝同浩琳妹(特別係作文)

今次份卷唔算難都唔算易

個人認為作文部份是最容易

題目[夜遊xxxx]

第一個地方想就起維港

但係寫維港係大路人會寫

最後決定寫[夜遊Tuen Mun公園]

我竟然寫左二百幾字

太神奇啦

中文卷的生死存亡

就睇依part啦

 



2008 年 3 月 28 日  星期五   晴天


有感而發 分類: 未分類

中學面試開始面試,

想起小六時候花了不少時間去準備的,報讀了不少的面試課程...

可是我覺得沒有什麼幫助...

還幸好自己有點運氣,可以與好朋友們一起在TYT讀書。

最初,我只與小學同學玩耍,

現在,認識了一大班朋友,

靚女'KT  鴨子頭'Anson  Gag王'Happy仔  Eason迷'Rainie  好人'Huen  小姐'Doris  可愛'BenBen  愛笑'C君  女強人'Mc 

中文死敵'Vanilla   靚人'Yoyo   傻子'Theresa  數學科長'Angel   轉筆'溫總   常傻笑'大美  高大'大星星   .................

很高興可以認識到你們~!