| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
我和你們的距離遠了........  |
分類: 未分類 |
我和天空的距離遠了.....
我和空氣的距離遠了.....
我和大地的距離遠了.....
我和朋友的距離遠了.....
我和開心的距離遠了.....
我和什麼的距離都是遠了!
我和死亡的距離近了....
我和天堂的距離近了....
我和天使的距離近了....
我和地獄的距離近了....
我和魔鬼的距離近了....
我和不開心的距離都近了!
今日好悶丫...
又好凍...
大家要著多件33丫...-0-"
唉...
聽日又要番學喇...
哈-,-
唔知....放左學...
有冇得去飲酒呢?
如果..有既就好喇....=]
sup下我喇,,,
比個cm仔喇...
=]=]
|
2008 年 11 月 29 日 星期六  |
我愛你~一生一世  |
分類: 未分類 |
就算你唔愛我......
我係到保證.......
我都會愛你一生一世!!!!!
知道未丫....=]
今日,,,,,
訓到10點鐘....
搞到番提升班都......
放左g後....
同張麗e...mandy...張2+ =]
去左mk...
行到隻腳好累....
不過買左1件3...一包糖....=]
睇左張貼子柤,,,,,
[搵番之前好令令個部機=]]
CMCM....=]
|
2008 年 11 月 28 日 星期五  |
原來係唔會一生一世架....  |
分類: 未分類 |
唔開心....
傷心到極點....
我寧願比車車死我
痛痛怏快地死亡..
或者
冷病自己///
病死算了,,,
決定唔食野......
餓到暈左都算了......
我不要你承諾
不要你的永遠
只要你真真切切愛我一遍....
爆喊T^T
現再什麼人也不會再理我了,,,
再沒有人會理我了,,,,
當晴天娃娃不再笑的時候
大家會感到害怕嗎?
cmcm....=[
|
2008 年 11 月 27 日 星期四  |
—『承諾』—  |
分類: 未分類 |
你跟我承諾過
『你唔會唔要我!無論我點對你~你都會咁愛我……』
現在我跟你承諾
【"我愛你"一生一世,永恆不變……】
=]=]
莪狠天真,,,,..
請你別呃莪-w-"
我好驚你會唔要我
我好驚你會離開我
我唔鐘意你唔理我
我好驚你會嬲左我
我好仲意尒@@
好悶哇-v-"
悶死人喇......
傻是我天生本性
請不要
見怪!!!
好好朋友xdxd
~呀wing~
~何ka~
~喊包~
~YEE~
~呀ANN~
~S.Y~
~Mandy~
~小k~
~kai文~
~張2+~
~明明小小姐~
~LuLu~
~KAI yan~
~寶yan~ |
2008 年 11 月 26 日 星期三  |
好眼訓><  |
分類: 未分類 |
今日都唔知咩事,,,,
朝頭早...為左等呀wing遲到
重要冇戴tai..
考數學既時侯...
填完d選擇題
就訓左教lu...
到左10點3..
黎sir行埋黎叫我起身...
我就開始做埋個d題目喇//-3-"
點知-口-"
做完仲有得訓....=]
過左一陣,,,
做埋份通識...
哇哇哇....
=]
放學喇...
今日好乖...
放學冇走左去小西飲酒...
做番左屋企tim...
跟住我約左呀wing出黎食野...
食食下野..
呀wing話我變左...
變壞左....-0-
o哂嘴...
跟住去行街街既時侯...
見到隻史迪仔好得意...
不過我冇[拎]到/...
到左4點7..呀wing話佢番屋企..
我都番屋企訓教lu...
點知一訓就訓到8點....
=] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | »
|
|