table_k
暱稱: 膠屎
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-02-25
五個月沒回來
bb我番黎啦^^
浪費左一年-.-
沒回來一個月有多 只因...
文章分類
全部 (92)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 92
留言總數: 574
今日人氣: 4
累積人氣: 7404
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 9 日  星期五   晴天


笑了 傷心 分類: 未分類

朋友?我笑了...
朋友?我笑了...
朋友?我笑了...


今日真係好撚唔開心..
算了 與你到這裡好了
夠了 大家都心照


唉好灰呀卓詩穎!
成個禮拜最開心既竟然唔係對住d fd
係對住自己個班同學..
竟然係一班唔熟唔識既同學..
整體來說沒有認真地開心過
笑得係牽強 相比起以前真的很牽強..
如果時光倒流 我會想盡辦法令娘仔留下
如果要一個願望 我想佢即刻番黎mkc讀
只想他仍然在我身邊 永遠撐我永遠支持我!
朋友 有你一個已經很足夠 知心難求!!


誰人曾照顧過我的感受
待我溫柔吻過我傷口

只係想要朋友小小的問候和關心 其他的都不用多了
只是這樣就足夠 已經很足夠
 






訪客留言 (返回 table_k 的日誌)


Tiyuet 於 2009-10-11 07:12 PM 發表:
我個日真係有諗過搵你同你細妹出黎吹水^___^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 有d咁既事ava
下次再搵;p
Posted at 2009-10-11 07:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



crystal12 於 2009-10-11 07:01 PM 發表:
唉..甘又系..
我們走了.你要更堅強!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

要更堅強 即是要有更大的勇氣去接受你們不久的離去/-\
Posted at 2009-10-11 07:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kathy52001 於 2009-10-11 04:04 PM 發表:
冰個叫您走丫-3-"
我地冇話比您走woo;
= ="`Cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Tiyuet 於 2009-10-10 07:31 PM 發表:
得你明我個blog講緊咩t^t
真正既朋友唔會因任何野改變!:)
加油加油!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 哈哈緊係啦!我咁醒;P
我同你身處同一個處境=(
Posted at 2009-10-10 09:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kathy52001 於 2009-10-10 02:08 AM 發表:
卓屎;
不要這樣吧;]
尒成日都教我mak大個口笑-33-"
我笑左喇^0^"
唔好咁啦;;
next,我不嬲都咁好.3."
我不嬲都唔同;]
更係好是啦@v@"
`Cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈 你仲記得mak大個口笑;p
個msg我仲save左係到..;)
Posted at 2009-10-10 11:27 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SIUSUEN 於 2009-10-09 11:02 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-10-10 11:41 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



crystal12 於 2009-10-09 10:57 PM 發表:
卓屎..
我諗我是明白你的!
旦你知道嘛..1直我和你的苦況刀是1樣
我們刀要自己1個學會堅強..
久而久之.我忘了自己是需要擁有朋友的.
我忘了有朋友愛錫的感覺...
t^t..打下打下.搞到自己又有哋感觸

aw..你吾好甘講勒.你果班哋人會有邊個好..
始終刀系我地f.5最好!
你說過的..你的心永遠在5a班.在我們身上.
不要常常想.衡量自己在別人心中的地位.不然這是會很辛苦的! ching告訴我的.我也知道
儘管你有多不開心有多落意.始終你才是我們的朋友.我們才是你的朋友.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我明白你所說的..
我唔係話最好係佢地..
而係覺得好奇怪 係我最唔開心既時候
令我有番小小笑容既竟然係自己呢一班.
唉 你地離開既日子倒數緊..
我可以做d咩?就係正係睇住你地慢慢去到三月十二號個日講拜拜?t^t
Posted at 2009-10-10 11:30 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ycnwtp 於 2009-10-09 10:01 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-10-09 10:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sonja1029 於 2009-10-09 10:00 PM 發表:
我有您一位知心都夠咖拉`
屎仔我已家都吾系mkc讀..但我地成日都有出街咖嘛!
人要學識堅強..就算我吾系度都好..
我永遠都系支持您`
您有咩事我一定會幫`
我成日有時都諗..如果您系慈航既話..
我地可以系慈航一定好開心`
不過雖然我地已家系分開左..
但系到我地讀完書..一齊買間大屋之後.
就可以日日見..一齊玩..一齊笑..一齊返工!`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 娘仔t^t
睇完之後有一份感動感觸!!
對!人要堅強,由其由你離開一刻我就應該去學識照顧自己!!
等我三年吧!!三年後就可以日日見..一齊玩..一齊笑..一齊返工!`
我相信我地做到的!!
Posted at 2009-10-09 10:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SIUSUEN 於 2009-10-09 08:03 PM 發表:
...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]