taikaman
暱稱: ★◤芒果man◢☆__把一切一切回憶..'' ☆◣BB◥★
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
網絡流傳的故事
有冇人要減肥ar
S.H.E - I.O.I.O
超熱ar`熱死la
今日見到懶家
文章分類
全部 (59)
@.@歌詞~^.*~ (5)
未分類 (54)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 59
留言總數: 83
今日人氣: 5
累積人氣: 2271
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2007 年 4 月 26 日  星期四   晴天


 

做咩del哂d xanga牙?!?
你打出黎唔係好想人知ga咩??
件事唔係你攪出黎既咩??
你都覺得自己冇錯又做咩del左 d xanga佢牙??
你唔係話x陪到抵既咩??
而+我真係好涼快牙''
你終於有報應啦~0~

macyhome
[[唔該D人啦,,你點殊都唔會有人理你架啦

         人地蓉殊1下全班都冇再嘈,,你自己檢討下啦]]

blacK_tiNg
你可算係我見到一個最最最最最最最狗最無品
    ge女仔!!!!!!!!        等天收la你!!
 你係要做到咁..我就唔同你客氣!!

macyhome
  今日真是大快人心LOW!!
 
 yeeni_keita
  你吾系覺得你自己好型牙??吾該!?

你唸清楚啦...仲要人地同你道歉!?

cb0609
  so cheap:0)

用個腦唸下野啦..!!

吾系因為你眼啤啤..人地會吾會甘牙..

怪就怪自己點解甘黑人憎..-.-

慢慢唸下啦~~

@v@♥♥TSEUNG YU  * 金莎  滿心滿足 說:
佢仲要係XG話簡個D串人手法好小朋友
佢冇野呀,串就串架啦
串得到咪得LOW
串唔到就話人地個D係小朋友先會咁串

尼個說話好正!!
你講牙簡傷到你!!咁我想問我又傷個你d咩,,你要咁打我牙?
我以經唔同你嘈ga啦,,你仲要打我係姣婆''我想問邊個認同牙?
你真係以為你好威咩,,你唔啤人,,人地會話你既!!有冇聽個聊人者x牙!!
我都廢是打果個字出黎lo!!廢是又話我傷到你牙!!
係你自己係xanga叫人地男朋友打你ga!!你唔好話人地小朋友啦!!
你有邊方面係似個大人ga,,做事一d都唔成熟!!
唔係話人地姣就話人地on 9,,你覺得尼d詞語用得好成熟咩,,
小朋友係天真ga!!你連做小朋友既資格都冇牙...
唔該你諗下今日既事啦,,點解d人唔幫你而去幫牙簡牙??
自己知自己事啦,,全因為你,,我先唔再好似之前既我咁傻去同你玩炸!!
你3年都係咁,,夠啦...你大個ga啦,,唔好小小野就攪咁大件事出黎啦..
最終都係你唔好ga炸,,唉,,希望你睇完尼篇xanga就諗下啦..
By chan wai yin*

你好樣衰
!右唔知自已肥!收啦!扮曬野!你味ON 9LA!人地點關你春事啊
!!
BY 康

簡細佬:la!死胖胖.羅白神廣告唔搵你拍真係哂曬!

咸水角怡:雖然你對我冇野.但係你既行為態度.性格都真係好差勁!

同人艾交味q爆人地d野出黎la!!

歐陽:你唔好以為自己好令女LA!你以為你自己唔gur人就大曬咩?全世界D人都唔GUR.你唔知炸.白痴仔!成日冇LALA串人.你以為自己好有料咩!咁有料搵人打我啊.好驚啊!!

:..右係個句ON9真係ON9!!!!你話我D朋友點點點..關你咩事啊??人地羅啊媽錢右點啊..都唔夠你要叫我D朋友幫你印回條呃你啊媽DLA!!D名牌我諗有D都係偷返黎架.!!你偷野都已經好多人知LA!!..CHEAP到死!!!你話我俾人渣波啊??係啊..我係有啊.不過我想講我唔係你講到咁囉!!你自己想做雞就唔好話我囉!!不過我諗點都唔夠你個波咁勁..行一步震100.就算我俾人渣咁右點??都唔夠你LA..你係自己同圍去渣人..之前連我條仔你都有渣過.而家右話人地點點點!!!你話我mk.咁你呢??d3都係係mk中心買返黎查ma!你真係以為你真係成身名牌咩?!!!你話我可以喊.你唔可以..!!你可以架!!不過就你點喊都好..都係無用!!仲有..本身係冇哩件事.係你自己撩起人地把火.!!唔好講到係我罵你仙囉!!!你唔啤我.你唔老up.成件事就唔會咁!!!你話我借書都羅黎嘈..用腦諗下個個係你..我幾時有借過咸書??我幾時有??d係我冇做過你話我有!!係你都會唔gur!!你話我令你冇自尊..哩句好嘔心囉!!!我唔會同你講d咩野令你心服口服囉!!你不仁我不義!!仲有而家咁多個人打哩d唔係我迫架la!!d係佢地自己ge感受囉!!!

 

Lilian:你好黑人憎.你話我跟啊簡買電話,咁你呢??自己味右係買左部一樣ge.我夠可以話你跟啊簡囉!!你以為你自己好有料啊??只係識批評我,咁你呢??自以為是.成日以為自己好令個個係你啊!!

 

: 食屎la!!唔好以為miss wong好鍚你la!!人地覺得你煩查!!miss溫係覺得你無fd仙同你一齊查!!成日痴住人.但係人地都話唔係同你好熟wo!成級入面d人都話好唔gur!save la!

子惠:食屎la!味以為自己好廋la!只係水桶身形查!!成日係到哂名牌.好勁咩?可能係假ge!!唔好成日以為自己好有錢就可以羅黎達人la!以為自己好有料咁.對住自己有料個d人右唔敢出聲!!

 

Wing:你好假!!收聲!!!!  順便去拉下你層堅固無比ge豬油皮!!

Kathy:做人唔好咁9!

x:我見到你好想打你!!你好嘔心啊!!右要挺胸吉羅.你好大舊啊!!成日摭住我..你以為自己好勁咩??你身上個陣隨好難頂啊.成日攪到我都要彈開幾尺..酸右唔係酸.栗右唔係栗.真係好勁!!

 

Ni:你好肥啊!!你好多野講啊!!收聲!!

 

Yung:成日羅我d野食.你有病啊?你只係識話人點點點.你呢?右唔知自己黑人憎.成日羅我同ni同你條肥婆比.但係我想講冇得比囉!!右唔知自己肥個d,成日出街扮到成隻雞咁.你咪以為我地同你好fd la,識趣ge就唔好同我講野la!!成日食人d..唔怪得你咁la!..miss king kong!!

:xyz..你唔好以為有錢就可以用黎達 fd la!!成日要d fd叫做咩就做咩野.有冇諗過人地感受啊!!你啊..對住d有料ge人就縮沙.對住d冇料ge人就大叫大渴.好憎你d性格囉!!同你講啊!!唔好以為自己好愛歡迎.你一d都唔囉!!!la!

磨古筆:死肥婆//我想溝你!!!

Yi:d人極犯賤..人地做咩關你咩事啊??仲要爆人d..你吹水大架??咁右係ge.唔怪得之你咁秒條la!!我真係好想學下你ar!!可惜我冇咁ge天份!!sorry..我諗我學10年都唔夠你黎la!!



 

刊登時間:2007-04-26 08:56 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]