| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 1 月 29 日 星期四  |
2009-01-29  |
分類: 未分類 |
今日係大年初四,
好開心!!!!
成日起到試電話,
(其實係玩^^)
好正呀部機,
有ok多功能,
我係1個忠實既火影fan,
緊係第1時間入d火影主題曲落部機到啦>^<(日文)
唔打喇我要玩我部機喇
|
2009 年 1 月 28 日 星期三  |
2009-01-28  |
分類: 未分類 |
今日係大年初三,
係咁多日新年最開心既1日,
因為我今日買左1部新手機,
係nokia5310,
我本來買第2部,
但係果部冇貨,
所以我買左尼部(即係我依家果部),
點知尼部重好^^
不過貴過我預果部,
預:1280 依家:1888
但係我可以有1部靚d既手機^^
都唔緊要啦!!
我求左我呀媽好耐喇!!!好野!! |
2009 年 1 月 26 日 星期一  |
2009-01-26  |
分類: 未分類 |
今日係大年初一,
一早同呀媽呀爸收利是,
1人封左1百$$$$,
幾開心,
跟住就開始打機,
打到3點幾4點,
就成家出左去行大運,
即係由天水圍行到元朗,
雖然有d累,
但係行得好開心,
之後去左睇電話,
不過今日係大年初一,
冇人開鋪,
所以呀媽話聽日去屯門,
再睇過,
我可以買新電話喇!!!!
好開心呀!!!! |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|