今朝好彩我丫媽我起身 我先冇遲到
趕頭趕命咁換衫 擦牙 連早餐都冇食就出左門口
肚餓死我...
返到學校去先知到要中史要小測 我連書都冇帶返去 好彩係放學測 仲有時間溫
今日有成3堂MISS呂 堂 雖然勁悶但都可以學到0野 但中文堂派作文卷 我得果28分 勁低....
小息之後又係佢教(T&T)死俾你睇 跟住就你商業 甄SIR都唔係教書0既 係度講故仔 幾搞笑
到左LUNCH我地落城食 點知多左個 丫ROGER 我唔係幾想同佢食 唔好問我點解 我都唔知
跟住就係D堂 好悶
數學堂個MISS曹又"鵝"鬼我地 佢係勁煩 一係就講佢D威水史 可以講成一堂 唔教書
佢係度曬命 咁勁就唔洗我0黎呢間學校教啦
我比較鍾意MISS LAW多D佢冇咁煩同教數學我多D 起碼我明過個MISS曹講0既多D
中史測驗果陣我唔知肉琪坐係我隔離 我俾哥斯拉同屎忽佢地串....勁無奈
我全校最憎0既人就係佢 好擦鞋 勁擦鞋 超擦鞋 最憎呢D人
放學丫佳佢地等埋我 但係同佢地行又係講呢件事 雖然我習慣左 冇回應
但係唔好拉埋我同佢係埋一齊 咁樣會死人家.......
|