|
2006 年 6 月 2 日 星期五  |
| 可唔可以唔好分開丫... |
尋晚冇訓過..
成6點幾先訓左一陣..
7點幾又起左身啦..
起左身係屋企食野..
冇番學..
之後坐左係部電腦到..
呆左好內..
11點幾出去行左一陣..
勁大雨..
好想出去沐下..
2點幾番左黎..
番到黎諾仔打黎叫我出去..
禁就出左去啦..
講真丫都唔知自己出去做咩..
坐左一陣我自己就走左..
得番佢地..
我就去左飲酒...
唔知佢地點啦..
冇幾內諾仔打黎問我係邊...
之後叫左佢過黎..
唔知點解冇幾內cindy又過左黎..
唉..
尼d生活我真係唔想丫..
尼二日咩到試足啦..
失去左你既感覺我真係好清楚..
真係好辛苦好難受..
唔通我地真係冇機會可以係番埋一齊...
我唔想係禁丫..
如果可以既..
我真係好想好想好試咩都冇發生過禁..
重新開始..
唔會好似今日禁..
成6點啦..
到左宜家都係唔想訓...
唔知做咩好..
|
|