|
2006 年 4 月 10 日 星期一  |
| 天日放假啦..不過要番大陸尼.. |
今日考晒所以試啦...
實成太好啦...
不過老豆迫我天日要番大陸丫..
正人衰人黎嫁...
又唔知要番幾多日啦..
不過都好既...
反正老婆想自閉...
哈哈∼
如冇意外應該15號番黎...
嘩..
差唔多要番成個星期丫...
你奶奶你話...
哈哈∼今日傻左TIM...
今日都冇咩野做...
去左搵茵妹一陣...
去左家暉到打左成個下就機...
禁就過左個今日啦..
夜晚係屋企食飯...
食完出左去同肥仔買電話...
之後坐左一陣番黎屋企..
同老婆傾左成個中電話...
哈哈開心死LU...
番大陸都好...
可以比我搵個樣野..
因為香港冇丫MA...
好啦唔打啦..
天日番大陸先打啦..
呵呵...
PS:老婆尼幾日我唔係香港我會掛係一千次...
一萬次...
5日都禁掛住你...
哈哈∼你要多過我嫁..
好啦...
我愛你哦老婆仔..
|
|