|
2006 年 3 月 7 日 星期二  |
| 唔知點解愈黎愈唔想番學啦... |
今朝起身又成9點啦...
天唔到莉莉打比我...
尼排都唔知做咩...
朝早一定天唔到電話嫁啵...
9點先行落番學...
行到起慢...
有d唔想番既感覺..
不過都唔想成日唔番學...
禁就番左去啦..
番到去訓教多過上堂...
上一陣又同莉莉傾下電話禁...
都幾快過嫁...
lunch番左屋企..
唔知點解唔想食野..
食完又想嘔啵...
所以冇食到啦...
唔知係咪唔舒服啦...
超眼訓...
自己就打左番學校請假啦...
之後就上左新屋訓教..
訓到成4點幾打比莉莉...
佢今日留堂...
所以冇黎到搵我/.\~
不過唔緊要啦...
我番工個陣佢過左黎一陣...
同左我去搭車...
之後佢就走左啦..
其實好想話比所有人知...
我宜家同林麗莉一齊嫁...
不過唔知點解莉莉唔想我講囉...
一定要下個星期先講得...
唉...
唔打啦...
要早d訓啦...
如果唔係天日又番唔到學嫁啦..
天日唔知見唔見到莉莉尼...
希望可以啦...
|
|