|
2006 年 2 月 22 日 星期三  |
| 天日可能番工lu..... |
今日番學好鬼悶...
d老師又冇番...
係學校訓...
今日番左屋企食...
最尾個二堂上pe...
又係悶到死...
又冇野做啵...
放左學..
沖完涼上左家暉到...
搵曾曾傾左d野...
之後就搵左肥仔去篤波啦...
篤完搵左大元搵佢地...
之後成班過左8號坐...
坐多一陣就番左屋企啦..
食完飯就出左去睇下天日番工個到點啦..
落到去得我同家暉二個...
過多一陣曾曾先黎到...
曾曾過到黎就去左樓下坐啦...
11點幾番左黎...
玩多一陣電腦訓教...
唔知天日番工個到點尼...
唔打啦...
天日再打啦...
|
|