今日搭5點車番香港...
8點先番到屋企...
過關好多人丫...
番到黎沖個涼...
就出去搵曾曾佢地啦...
之後去同大佬拜年....
落左紅馬車....
曾曾又醉左啵..
好彩我冇醉姐...
我就慘左比佢係禁打...
係禁話....
不過算啦...
邊個叫佢醉佢...
唔打啦...飲完好眼訓丫...
沖個涼訓教...
天日再打過~