PE今日考試完晒嚕 成績係58/100 合格到就OK啦 不過俾諗住低左啲啲
因為第二部份炒左嘛 好彩今日既精神都OK 冇炒到
今日勁神奇地8點鐘彈起身得黎唔太眼訓orz
日文仲O咀 3百幾人 平均分90.X!! 中位數仲要95.X!!!
我97.8排第56囉 太變態(指!!) 我成日都會錯晒啲無聊野XDDD"
算啦 最緊要Cred到就得了XDDD" Min日文去=x=\\
德文又係啲好得意既野 今日聽隔離個兩個練緊個陣好搞笑
啲震鼻震喉音真係超難讀 震到人到癲XDD
响到聽佢地研究chocolate etc啲字點讀XDDDDD
御園生未來好可愛哇>///< 我要攝新的未來入銀包>w<///
死火哇 開始有啲想整未來件軍服添orz (大爆炸=w=) 錢錢錢orz
|