我發覺整一個網誌係一件好辛苦的事
好煩丫....成日要轉d背景丫!!!
好難整嫁麻!!!!
d圖又難搵..又唔知d圖去邊度搵...
好煩丫.....今日整住呢d先啦!!!!
整一個網誌至少要用左我成晚時間
今晚剩係整呢個都唔得閒丫!!!聽晚再整過!!!!
我真的不明白佢點解會變成咁樣
錢...好重要無錯...為左錢佢真係連3企人的心情都唔理
人地叫佢做咩佢都可以做!!!
我真係唔知可以做d咩...想搵人傾幾句都搵唔到
似問我做呢d可以做到成功咩!!!
我都支持佢做啦..佢想我點丫...
我好嬲丫!!!真係好耐都未試過咁嬲!!
今日本來諗如果有時間就會上佢公司睇下啦
反正我都應承左佢...但我今日難得放一次假
行街行到好攰啦...仲有阿媽叫我陪佢食飯
咁咪唔想去佢公司囉!!
搞到佢SEND埋D咁GE訊息俾我
我超唔鍾意人地用呢D咁GE語氣來同我講野
仲要我都唔知我自己去佢公司做咩
我估佢都係連我都想叫我入佢公司啦
我都鍾意...硬係要逼我做埋D我唔鍾意做GE事
激死我啦!!!!!!!!!!
9月啦....
係間公司已經半年啦!!!!
發覺自己學左好多人生道理
都見到人與人之間的人際關係
呢近排愛上左<終極一家>
我發覺真係唔好用呢個咁正常的角度去睇呢套劇
呢套劇真係好卡通化...但超級好睇!!!!
又重新愛上大東啦!!!!
佢去左當兵已經十五日啦 但已經好掛住佢囉!! 點解會咁樣呢?? 唉...原來我比想像中還喜歡他 鄭元暢來香港我冇得去見佢囉!! 因為我個日要返正丫!!! 咁乞人憎架!! 星期日個人我係冇得放假架 竟然來左囉!! 下個星期日我有得放假又唔來!......(閱讀全文)