今日係sports day既第2日,
照樣約左fd係輕鐵站等
好開心hermione終於好番!
佢yesterday發燒,
燒到102度!
今日終於好左d la
今日冇項目join左,
only睇人跑接力,
我地班跑第3 ar
之後closing ceremony,
blue house 贏左全場總冠軍,
green house同yellow house今年差左,
只有1個獎...
身為green house既我,
感到非常無奈.................................
red house 贏左cheering group既champion
之後同ivyyiu去食lunch,
hermione之後搵到我地,
一齊食^^
食食下,
突然後面有個人,
原來係ivysiu!!
估唔到會撞到佢
haha^^ 一齊食
跟住行左一陣,
去夾糖食
之後ivyyiu走先,
我地就去左冒險樂園玩,
換左一個tamama印仔^^
then back home
SO HAPPY
Tomorrow is a holiday,
yeah~
|