今日
派左成績表.....
雖然都一早訧知道我冇頭十的
就算係咁我都仲係咁憧憬住派果陣可以見到上面有名次
不過我都知道係冇可能的啦
但係見到張成績表上面冇名次果剎那間都真係有d down down 地
我都好想唔去咁執着係名次上面
但係我發覺我做唔到lo
唉...唔好諗咁多啦
做好自己算啦