今日
去左學生會ge歷奇訓練營
第一次做領隊
過程...略(事關唔係我今日想講的重點)
原來我一d都唔了解我自己
到左今日
我先發現自己係幾咁無能
連咁小的事都做唔好
"玉不琢不成器"
但我是怎樣做也不會成功的廢物
我終於明白點解到而家我都仲係咁失敗
我亦明白到點解到而家佢仲係拒絕回應我..........
原來一切都係因為我自己的無能