today去大埔BBQ,不過跟school去,勁冇引囉。
除左BBQ就冇野做,唉!!!!!
其他班D人係到打羽毛球(係廁所前面)勁好笑
不過最好笑係搭車回程果陣:我果班有人笑到比訓導主任鬧,之後果個人又比人夾功...............
5覺5覺又過左一日,過左一日5開心的日子..............