愛情從來都係一樣無色,無味,無形既野..
但係又令人又甜,又痛,又苦,又澀00大家認同嗎?!
我只係一個女仔,都係有好軟弱既時候--
0係大部分既時間入面..我希望有人為我作主..
即使行路,我都希望由一個"你"帶領..
而當然,呢個"你"一定係我愛既人00^^
其實上天安排左每一段愛情既開始,結束*
好多人以為自己創做左好多唔平凡既愛..
但係其實所有都只係接受既安排!!講得唔岩咩?!
每一個人既一生,都一定有一個自己愛既人,同一個愛自己既人..
如果兩者都係同一人,一定可以同自己拖手到老^^
咁如果0係兩者之間選擇一個..大家又會點選呢?!
無論處身0係邊種愛情..都應該拎得起,放得低00
深信自己先會做得到==知嘛?!
因為愛,我睇到世界上最開心同最唔開心既野..
我希望自己可以永遠經歷最開心既野^^
<<完>>
|