sport day`
2010*11*26:)
好耐冇打過啦;)
突然想打返;p
琴日sport day(final).
朝早好早好早就起左身-__-起身沖涼整野-0-
6點4出門口..落到樓下見到高貫中←唔知係米咁寫-,-
之後行過去坑口-0-晨早溜溜天都未光-.-
等左陣上車:)去左西頂食早餐:):)
食完去運動場;p冇咩人係到-.-冇幾耐談凱返黎..係到傾計:)
之後kimmy仔又返黎啦,,又同佢係到玩:)
排隊個陣.miss Liu同我地講野.miss Lam以為佢係學生.
係到'殊'佢:)笑死我地;p
要做工作人員.勁悶-.-
頒獎囉-0-
lunch;我同談凱去撐枱腳;p食完.再去海旁行:):)
行左陣去洗手間.再返去:)
放個陣.成班傻左..
沖左落去影相:)
小班教學**
我笑到仆落地下:):)
不過真係好好玩^v^
呵呵`
3c3c3c3c3c3c3c3c3c3c3c3c
|