聽日會放五一勞動節假,所以就多咗D功課,但係都OK la!
今日冇乜特別,只係聽日要默中文,要温書姐!
今日勁熱呀!各位,我冇力同你地講D乜野la!!
今日係mummy接放學,佢送完我以之後又走咗出去la!
今曰冇乜功課,所以返咗屋企冇幾耐之後,就開始玩電腦La!HeHe!