onon發洩blog
小人初到貴境,請多多指教
tamontamon
暱稱: 焰之劍神
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
係咁比人串
學界2
緊張星期二
學界
病好了
文章分類
全部 (134)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 134
留言總數: 274
今日人氣: 4
累積人氣: 17282
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 30 日  星期一   晴天


ms蘇back 分類: 未分類

今日功課好忙,又唔用英文打= =

今日ms蘇返黎喇.....但依然掛住曾sir

第一堂就上佢堂喇

佢話佢生左個仔

影左好多相,叫我地落去睇= =

講番phy,佢翻溫番d 力學

都唔知點解人地話明好多

我就覺得差唔多喇

做ex. ,其實冇唸過要佢過黎睇我做成點

點知我有d野好似計錯

逼不得已地叫佢過黎

點知佢睇埋我之前d題目= =(因為我做得好快,佢見我做完,就睇下)

睇到d答案,嚇死佢,全對

佢問我點解咁勁

於是我講真話!

"係曾sir教得好姐!!""

由此證明曾sir唔係廢!

唔好再話佢廢呀!!!!

之後中文

睇番林學文,anson佢地討論

真係好笑

chem,做maths= =

eng,又做maths

終於做左一半

~

bio,講左好多om

maths,逃過一刧

其實想講e課好難= =

lunch,冇野

電腦堂,又聽書

悶.....

放學就上普通話

上完就回家






訪客留言 (返回 tamontamon 的日誌)


路人某 於 2009-04-02 07:00 PM 發表:
第一, 你憑咩話果個呀sir勁?
唔該講野既時候有d[證據]
第二, 你話我咁講世界上大部分人都白痴
你又有咩證據?片面之詞你當真理?
呢個就係你觀點既問題
第三, 你成日都話唔知人地點解蝦你
咁你又有冇諗清楚點解?唔一定全部係人地既問題
但係你一次又一次咁重覆, 仲係覺得人地錯哂, 呢個就係我所講你不斷重覆觀點
第四, 睇返你之前既qz, 你成日都話自己既失敗只係[唔好彩]
但係係唔係真係唔好彩?定係自己能力唔夠?
唔好成日營造一個[自己好有能力但係只係一時失手]既形象
真係有能力唔會成日失手, 呢個都係觀點既問題
第五, 就以我上一篇同你講既野
你即刻咁激動鬧人痴線?
證明你根本唔識反省
乜都係認為人地錯自己岩
所以人地先睇你唔過眼先蝦你
唔係話要鬧你
但係有好多野自己認為係點都冇必要講哂出黎
講左一次人地唔buy咪算lo, 洗唔洗係咁重覆?
反正時間會證明一切, 唔需要你不斷講
唔係既, 即使你講既係岩, 都會比人覺得你強詞奪理
所謂"智者慎言, 愚者不擇"
懂得收聲係聰明既表現
懂得接納人地所講先係有智慧既表現
你就係唔識呢d野
數學好科學好讀書好運動好都冇用架
唔係話你好定唔好
但係人最緊要係虛心聽人講
下下忠言逆耳就唔聽你會好蝕底
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我從來都冇講過話自己岩哂!
我都覺得自己都有d錯ge,可能係唔小心講野令人不滿啦,而自己又唔知等等
不過,我始終覺得,你地蝦我,你地就一定有唔岩!
e個道理相信每個人都會同意
至於曾sir e件事,我感覺上佢係教得好,每人觀點唔同
希望你唔好介意
仲有,可能我話自己唔好彩,失手,會令到人反感我都唔知
講真,我果陣時個心真係咁唸,有d自己有能力做到ge野唔小心做錯,都可能會係失手
難道你比我自己更加了解我自己嗎?
我相信你同我講失手問題,都係因為字眼上令你反感而已
我希望你唔好因為我以前打d野黎講我,你講左,我都冇咩可能會改番
其實你係咁話我,我真係好唔開心
我覺得繼續嘈落去都冇意思
不過,我都多謝你咁好,打咁多字黎比意見我
我唔會唔接受
正正因為我接受過好多人意見,我先會改變到咁多
 
Posted at 2009-04-02 10:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



路人某 於 2009-03-31 10:12 PM 發表:
正因為你自己成日以偏蓋全
正因為你成日話邊個勁
正因為你成日重覆自己既觀點
正因為你講既野冇證據支持
人地先會覺得你傻你白痴
所以先蝦你
你咁都唔明?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈!好笑!
我有咩觀點呀?
我有d咩觀點令你咁反感呀!?
仲有呀!我話邊個勁,有幾白痴?!
荒謬!分明亂講!
你咁講的話,世界上大把人都白痴喇喎!
痴線
Posted at 2009-04-01 10:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



路人某 於 2009-03-31 07:57 PM 發表:
全對, 難嗎?
全對, 勁嗎?
全對, 代表甚麼了嗎?
只有你一人做得比較好就能斷定他教得好嗎?
你還不知道你常被人捉弄的原因嗎?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我冇講到我勁lo!相信好多人都識!
 
仲有,我成日比人玩係因為我好玩,完全同e件事冇關
Posted at 2009-03-31 08:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]