終於開學......中五生涯開始喇....
其實真係好正....
個暑假咩都冇溫,咩都唔記得
之後就係咁test
bio,phy,a maths,之後仲話要test chem
可怕.....
個腦真係空白一片
不過應該唔會drop到我ge....
講下做班長ge感受
其實勁難受,我唔可以發白日夢
又要記得拎野,又要鎖門
之後仲要唔好遲到!!!!!!
都唔明咩事,做左班長之後
平時唔會遲到ge我,e家已經係遲左2次!!!!!(5日內!!)
唉....
希望唔好再咁
游水方面,ms趙帶番
大讚我進步^^
不過都仲係好廢
水運會呢......就希望5c班可以2男2女出接力
仲要係度講一聲"死人王文軒,憎死你!"
話說報水運果陣,我報咩佢就跟住我報
攪到想金到都好難!!!
留不下一個好回憶
衰人!!!
都冇咩講喇....唉....
希望開心d渡過以後ge日子
p.s.唉....聽日就出世喇....你地話改咩名好喇? (無聊爛gag= =)
|