onon發洩blog
小人初到貴境,請多多指教
tamontamon
暱稱: 焰之劍神
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
係咁比人串
學界2
緊張星期二
學界
病好了
文章分類
全部 (134)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 134
留言總數: 274
今日人氣: 0
累積人氣: 17205
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 7 日  星期一   晴天


開學喇 分類: 未分類

終於開學......中五生涯開始喇....

其實真係好正....

個暑假咩都冇溫,咩都唔記得

之後就係咁test

bio,phy,a maths,之後仲話要test chem

可怕.....

個腦真係空白一片

不過應該唔會drop到我ge....

講下做班長ge感受

其實勁難受,我唔可以發白日夢

又要記得拎野,又要鎖門

之後仲要唔好遲到!!!!!!

都唔明咩事,做左班長之後

平時唔會遲到ge我,e家已經係遲左2次!!!!!(5日內!!)

唉....

希望唔好再咁

 

游水方面,ms趙帶番

大讚我進步^^

不過都仲係好廢

水運會呢......就希望5c班可以2男2女出接力

仲要係度講一聲"死人王文軒,憎死你!"

話說報水運果陣,我報咩佢就跟住我報

攪到想金到都好難!!!

留不下一個好回憶

衰人!!!

 

都冇咩講喇....唉....

希望開心d渡過以後ge日子

p.s.唉....聽日就出世喇....你地話改咩名好喇?               (無聊爛gag= =)






訪客留言 (返回 tamontamon 的日誌)


  於 2009-09-08 04:38 PM 發表:
YEUNG 好鍾意你
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]