今朝6點起身
之後返到去
落去早會
早完上去
HEA陣
EPA 報告
GEOG ZZZ......
MATHS 教CH12 OK啦
ENG 易相+睇typhoon 但我訓左 ...病~~
CHIN 睇人做戲
LUNCH 去洗衣鋪度食
PHY 小測 聽書...
放學飛去睇醫生...
但未開
屹到4點
開左...登記
5點半先黎...個醫生
返去洗衣鋪玩陣
5點半走人
搭車去
睇完
過置樂
HEA到7點幾走人
係屯市見到"聖母"...頂
走快幾步
返到去
沖涼...
聽日想唔返...