今朝起身...凍...
返到去
溫書...
中文...好似OK咁...
之後PHY 嘩...D英文...唉...
之後去左睇醫生...
睇完搵人食野...
之後玩左陣...
今朝6點起身
考英文reading and writing 同埋中史
3樣死曬
放左去同人食野+溫書
返到去HEA陣又溫...
今朝遲左起身
差D遲到咁...
formal test
1.中文綜合 2.文學
中文綜合多數死
文學就我諗都差D咁...
考完走人
返到去HEA陣溫書咁啦...
落去早會
搞完一日...
5點幾返到去
準備溫書喇...
今朝8點起身
之後溫左陣書
點幾同個FD出左去食D野之後踢波...
好攰...
可能係食左D藥
4點幾走左
返到黎訓左一陣咁大把...