今朝6點起身
老豆返到黎同佢去食早餐
跟住又返上去啦咁
HEA左陣
點半出門口
去屯市
老豆比人甩底
要我同佢飲茶
算啦
飲左成個幾鐘
邊飲邊SMS
4點幾返到屋企
好悶呀...
跟住又係咁HEA埋佢...
情人節 冇情人
諗起個心"UP"又"行"
我的情人是白雲
她說的話我須聞
但只有傷心的答案...
唉
大家情人節 新年快樂啦咁
今日有人放假
冇啦啦醒左...
諗起D野
個個都係咁... 唉 很想不想你 但我做不到
諗諗下 諗起 琴日陪個FD去買LUNCH 見到個識既人係度... 唉
真係覺得今年 依加 所有人都好幸福
我似是一個被遺忘既一角
我做咩都衰
9點幾起身啦
係屋企食野算啦咁
之後睇劇睇左成日啦...
君已無所求 汝一切東西已失
親友愛人 早盡逝矣
只望此階段的第四次
是此階段樂之
是此階段末之也
君望此誓
老豆返到黎
比人逼落去食早餐
食完趕時間
飛去大體練波
練完呀SIR發脾氣
之後走左喇
返去
嚇親我
以為部腦壞左
最後都開到
好彩
HEA左成個下就...
好啦
10點倒先起身啦咁
同人落去食早餐
跟住上返去睇下電視啦咁
4點倒同人落左去踢波...
踢到6點返左去
返到去
沖涼
睇電視
食飯
同人SMS...
孤獨地倒數15天
HIST 聽書
CHIS 睇書
CHIN 釣魚...
RE 訓埋
LUNCH 輝煌
MATHS 聽書
放學去還書
之後打波
HEA陣
同人SMS
依加發現好多人都好幸福...