Music Playlist at MixPod.com
今日番到學校見到個個同之前差5多
-3-冇咩改變 但係有幾個新同學,有個好
靓女+>3<
今日10:30放學,同左張超佢地去食野,之
後去左練舞,今住同高佬佢地起櫻街玩左
一陣就番左屋企
唉.....新ga學年又開始,真係希望快d過.....
有人想出黎玩記住call我啊!