今日係bridging prog的last day~
kinling唔係度~
我忍唔住喊~~
覺得佢地好活躍~~
同舊年o個唔同~~
睇返佢地寫的紙仔~~~好感動~~
有d話我好搞笑~~~其實我唔覺~
有d讚我靚女~~haha~多謝多謝~~
我好想同每一個小朋友都keep 返contact~~
讀大學一年以黎攘觸到好多人~~
好似好耐冇試過同一班可愛直率的小朋友一齊~~
所以特別唔捨得~~
從以前冷冷漠漠的我到而家識得搞笑~
我變了不少吧?
去左飲苶~~花姐請~~cindy又返左黎~~
佢同賢嫂2個人一齊就特別hyper~~~haha~
補習-->回家~
|