我想問你誰人無錯,唔通我無想過自己有做錯野咩!
尋晚我都因為泥件事而.......
今日我去睇你個blog時,
竟然會知道一個朋友咁樣講我,
我一直都當你係我最好的兄弟,
但我點都想唔到我應為最好的兄弟會講出一句這樣的說話,
我個心好痛呀!
我今日返去時,我想同你講對唔住,
但你沒有給我這個機會.
你想我點,你究竟想我點呀!