tangsikyiu
暱稱: [ " 㙩〤小寶]]の™
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-3-20
最後寫依個blog
2008-9-6
一個永遠不會再去想一...
再見不是好朋友!
文章分類
全部 (155)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
河川.臭寶
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 155
留言總數: 138
今日人氣: 1
累積人氣: 4393
站內搜尋
                                                                                                                                                         
 
 

今日係放暑假ga第10日.感動        

                                                 

                           

今日係放暑假ga秘10日.

   唔知道點解會好似過得好慢咁?!

      雖然我覺得好似過得好慢.

         但係我都想知道佢地過e個暑假係點.

             但係我又想知道......"

                算啦!咁肉麻ga野我永遠都唔會講到出黎.唉!?

                   本來丫晴話聽日去書展.

                      之後又打黎話我同『陳楚』去唔到!

                         『丫晴』打tel黎無端端同我講左兩聲"sor!sor!"

                            跟住我以為仲咩,?!

                               o...原來話『梁婷』無買到我同『陳楚』非!

                                 我仲以為發生咩事! 

                                    之後丫晴係咁講sorry!sorry!

                                       跟住我咪話:『算啦!』

                                          其實我聽日都有野做!

之後我問『陳楚』去唔去swim?

   點知佢下個禮拜都唔得閒,

      又要"唉"多次.

         日日係屋企都係野做,

            唔係贂電視,

               就係做功課同埋打機./\

                  e幾日e個都唔知咩天氣黎呀?!

                    一時落下雨.

                       一時鬼死咁好太陽.

                          曬到我就黎tin啦!

                             e幾日又冇覺好訓wo!

                               e幾日無端端又琳我個夢中情人同我kiss kiss wo!

                                 我真係頂佢呀!

                                    我已經畢左業啦!

                                       仲咩又琳返起佢呢!

                                          其實講開又開呀!

                                             e幾日發覺自己喊濕左.

                                               日日訓覺果振時...."

                                                  都會琳起果D野.

                                                     日日做功課果振時...."

                                                        都會琳起同佢kiss kiss....o_o

我唔可以再係咁變態呀啦!

   我想快D返學呀!

       但係我又約左幾個FD仔會返返去呀!

          咁我咪又會見到佢囉!?

             ~HELP ME~

                唉~~!唔冇再講佢啦!

                   e一,兩日我剪左個男仔頭.

                     望埋去真係好似個boy仔.

                        哈哈~~希望我係街到見到我D fd仔果振時,.....

                           唔冇唔應得我呀!

又要"唉~"多次!~

   我e+同呀包ga朋友關係都唔知會唔會好得返.

      最衰都係我啦!

         如果..>0<果日我唔係囉完畢業證書證書之後,

           我頂唔蔗佢ga話我就唔洗...一走了之."

              佢仲誤會左佢.

                 如果果日我唔聽住MP3的話...~

                    我一定會聽到佢同我講"BYE!BYE!"

                       e個"BYE!BYE!"對我黎講係好重要.

                         因為我好難先識到佢.

                            我地做朋友果振時.

                               有好多人都唔想我地兩個一齊play!

                                  e個"BYE!BYE!"對我黎講...

                                    係係兩個朋友未離開對開之前ga一個"BYE!BYE!"

                                       但係我誤會左佢.

                                          ~Sorry~

 

                             

                                                       
 
 
 
發表時間:2008-07-24 07:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]