| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
今日係放暑假ga秘10日.
唔知道點解會好似過得好慢咁?!
雖然我覺得好似過得好慢.
但係我都想知道佢地過e個暑假係點.
但係我又想知道......"
算啦!咁肉麻ga野我永遠都唔會講到出黎.唉!?
本來丫晴話聽日去書展.
之後又打黎話我同『陳楚』去唔到!
『丫晴』打tel黎無端端同我講左兩聲"sor!sor!"
跟住我以為仲咩,?!
o...原來話『梁婷』無買到我同『陳楚』非!
我仲以為發生咩事!
之後丫晴係咁講sorry!sorry!
跟住我咪話:『算啦!』
其實我聽日都有野做!
之後我問『陳楚』去唔去swim?
點知佢下個禮拜都唔得閒,
又要"唉"多次.
日日係屋企都係野做,
唔係贂電視,
就係做功課同埋打機./◆\
e幾日e個都唔知咩天氣黎呀?!
一時落下雨.
一時鬼死咁好太陽.
曬到我就黎tin啦!
e幾日又冇覺好訓wo!
e幾日無端端又琳我個夢中情人同我kiss kiss wo!
我真係頂佢呀!
我已經畢左業啦!
仲咩又琳返起佢呢!
其實講開又開呀!
e幾日發覺自己喊濕左.
日日訓覺果振時...."
都會琳起果D野.
日日做功課果振時...."
都會琳起同佢kiss kiss....o_o
我唔可以再係咁變態呀啦!
我想快D返學呀!
但係我又約左幾個FD仔會返返去呀!
咁我咪又會見到佢囉!?
~HELP ME~
唉~~!唔冇再講佢啦!
e一,兩日我剪左個男仔頭.
望埋去真係好似個boy仔.
哈哈~~希望我係街到見到我D fd仔果振時,.....
唔冇唔應得我呀!
又要"唉~"多次!~
我e+同呀包ga朋友關係都唔知會唔會好得返.
最衰都係我啦!
如果..>0<果日我唔係囉完畢業證書證書之後,
我頂唔蔗佢ga話我就唔洗...一走了之."
佢仲誤會左佢.
如果果日我唔聽住MP3的話...~
我一定會聽到佢同我講"BYE!BYE!"
e個"BYE!BYE!"對我黎講係好重要.
因為我好難先識到佢.
我地做朋友果振時.
有好多人都唔想我地兩個一齊play!
e個"BYE!BYE!"對我黎講...
係係兩個朋友未離開對開之前ga一個"BYE!BYE!"
但係我誤會左佢.
~Sorry~
|
|
|
« | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | ... | 155 | »
|