今日係年廿九!五點幾就食團年飯,有利是收,
呵呵…….
食完飯就收到錦聰gei 電話,新年快樂!!!
八點鐘約左姚明&魚仔餅係MTR等,之後就去等淑
韻.淑韻見到群龍面紅wor!!你地快D多謝我呢個中
間人La!記得俾利是我ar!今年行年宵gei人冇上年
咁多,Then,英偉就黎揾我地!
十一點鐘就走La,約左幫人上網,但佢地去玩吾上網
失望tim!不過聽晚見
哈…...