| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
 |
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
今蕉遲左叫佢起身.. 哈*又訓返
訓左陣,起身! 食野 .. .
係hm... 睇電視*
冇野做,,訓教Zzz
唉..-_________-''
食屎MAKAYI]*
語 氣 ,,, 都 足 可 # 致 命 ]*
若 命 運 叫 我 只 懂 喜 歡 你 ,, 但 願 亦 有 幸 懂 得 留 住 你 !
 |
|
刊登時間︰2006-08-15 11:21 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

|
|
|
 |
今朝訓訓下教.. 有個人好煩=_____='''
之後睇返個袋.. 又俾我估中!點解次次都係甘??
之後去左飲茶.. 返屋企沖涼換3
開電腦.. 睇到自己咩班,, 唉... 好吾鐘意lo!
吾知點解會吾開心-/\-
去green box搵kayi..then返學校交書單,,
佢去左我hm!
 |
|
刊登時間︰2006-08-14 06:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

|
|
|
 |
今朝又比人嘈醒..根住11點幾醒左
睇電視... 晏就出去搵牙媽去食野!
之後發生左d野,,
我頂佢個肺..無野牙??嬲到真係想爆粗,,有冇搞錯
pk.. 個個走晒
返左屋企,, 沖涼
出左去apm買野..
返左hm.. 唉... 去死啦!個個都係甘..好賤格*
又係甘.. 講過吾算數!!!!!
憎憎憎憎憎憎憎
 |
|
刊登時間︰2006-08-13 08:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

|
|
|
 |
今蕉8am彈醒,,,叫佢起身
then. .根住又訓番
訓訓訓
1點幾起左身, ,等Mami買野返黎俾我食
妖 D野買錯左LO''!
食完又睇電視. . 晏就 帶左隻狗出去,
唸住帶佢去剪毛. . 點知 ?
我頂吾順牙! 冇理佢. . 俾左Mami
閃人. . 走左! 
真係想死.\______/.'''
 |
|
刊登時間︰2006-08-12 10:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

|
|
|
 |
今蕉未起身已經俾屋企人嘈左!朝朝都係甘..冇野牙??
睇左陣電視,,hei tung打黎.. 沖涼換33
3點幾出去同佢行去搭mtr去藍田
等ka pig.. 哈* 佢遲到!
搭車去銅鑼灣...轉轉轉,轉車
去行街...行行行*
行到好攰,,7點幾自己走人!
 |
|
刊登時間︰2006-08-12 12:10 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

|
|
|
 |
今蕉9點幾起身..沖涼換3出左去!去9龍灣陪chui返school
哈哈*吾通連個天都要你留低??楊晉怡]]]>v<''
睇完就去食野,,剩左好多=.='' then去左我hm..
出左去apm.. 食屎楊晉怡..好多野要搞牙佢-.-
返hm... =___________=''!
p.s.. 今晚成晚都見吾到,,好掛住,, 唉.... ... .抱走左
佢地派得返原校.. 哈哈哈哈哈**
前幾晚影d相↓↓↓↓↓太靚la
 
 |
|
刊登時間︰2006-08-10 11:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

|
|
|
 |
同HEI TUNG.,NICKY行MK..仲有佢個FD[好好笑]]
行完搭MTR返KT.. 去APM等佢地去食飯
食完去APM.. 11點幾走人!!
見到佢/.\'' 返HM  |
|
刊登時間︰2006-08-09 05:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

|
|
|
 |
唉.. 琴晚 好吾開心!!
點解又失望多1次..??
仲有3日]]
唉................唉..............唉...............
好灰,,乜都冇希望嫁na
希望愈大失望愈大><

 |
|
刊登時間︰2006-08-07 12:12 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

|
|
|
 |
今朝好早比人叫左起身... 去食早餐! 食屎na,,某人!好憎你!!!!
•
•
•
•
在那個角落裡,,沒有傷害?? 好吾開心
失望* 失望* 失望* 失望* 失望*
唉... .. 仲有4日咋...
我的信心崩潰了]]*><''''
自閉 自閉 自閉 自閉左!!!! 
 |
|
刊登時間︰2006-08-06 07:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 14 | »
|