2010-10-02
2010 年 10 月 2 日  星期六
 
 
 
 

尋日忽忽生日 發夢夢見我同mayee係校運會同佢講生日快樂==  所以一朝早7點幾就send左個sms比佢哈哈

算係咁啦我無唔記得你生日 哈哈

之後醒左又諗左好耐我前晚係點訓同幾時訓   我前晚竟然9點就訓著喇~~~

同媽媽一齊仲飽過食buffet :(

 

哈哈等陣同mayee出去食野

好飽呀~

 
 
At> 2010-10-02 12:46 PM |  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | j ha:D
 
 
 
 
                        
 

 

 



tata0
暱稱: Tashau