|
><
2010 年 7 月 2 日 星期五
★
|
|
尋日我呀哥拎左新車 我有得坐^v^
hahahaa 好正呀我呀哥架車 唔臭架啲冷氣味~ 佢有香薰哈哈超好~
lalalalalalalalalallalaal 好正呀有hifi 超大聲 lalalallalaa
good!
今日同鳩鳩報名同睇結他 睇左超耐無結他岩 食左勁多野=_=
死人鳩鳩晴= = 行路蝸牛速
行到7點度番屋企喇~~~~~~~~~~~~~
好飽呀~o~
天日要練波 
星期一女仔社籃 記得撐黃色呀!
hahaha 我先唔要藍色 lalalala 我紅色
|
|
|
« | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | ... | 192 | »
|
|