><
2010 年 7 月 2 日  星期五
 
 
 
 

尋日我呀哥拎左新車  我有得坐^v^

hahahaa 好正呀我呀哥架車  唔臭架啲冷氣味~ 佢有香薰哈哈超好~

lalalalalalalalalallalaal 好正呀有hifi 超大聲 lalalallalaa

good!

今日同鳩鳩報名同睇結他   睇左超耐無結他岩  食左勁多野=_=

死人鳩鳩晴= =  行路蝸牛速

行到7點度番屋企喇~~~~~~~~~~~~~

好飽呀~o~

天日要練波

 

星期一女仔社籃 記得撐黃色呀!

hahaha 我先唔要藍色 lalalala 我紅色

 
 
At> 2010-07-02 09:33 PM |  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | j ha:D
 
 
 
 
                        
 

 

 



tata0
暱稱: Tashau