shall we talk~o~
2010 年 1 月 6 日  星期三
 
 
 
 

陪我講 陪我親身正視眼淚誰跌得多
無法講 除非彼此已失去了能力觸摸
鈴聲 可以寧靜 
難過 卻避不過
如果沉默太沉重 別要輕輕帶過。

 

今日番到屋企停電FUCK-,-

食完野停埋水 OHMY叉!

訓左成個下就.  睇衛斯理  講南京大逃殺  一口氣睇晒. 好恐怖 -o-!

宜家7點半~ 全家訓晒 OHMY叉 ~_~

 

有樣野我仲係唔明囉 :p
唔明點解可以咁囉~____~

 
 
At> 2010-01-06 07:32 PM |  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | j ha:D
 
 
 
 
                        
 

 

 



tata0
暱稱: Tashau