|
| 7~8~2009 |
|
今日都冇咩點訓過!
我個fd一0n左. 就同佢傾傾傾...
係咁傾@@ 講左好多秘密.
唔洗我地兩個啦!.
Because 我地係唔會講架啦!
話左係秘密就唔好問啦-v-
最親密既人都係唔會講架啦=]
跟住上左佢屋企..
我一入到去. 佢係到睇哈利@@
第3集. 睇睇下我地出左去食XX
食完就番入屋啦..
係到打機....
真係好多謝佢呀! 教左我好多野.. 真好!!!
thx u@@ 我要加油啦^_^
佢已經變左我既密友兄弟@@ 哈`
好兄弟呀..
|
| `記得要c0mment啊=]:2009-08-07 10:33 AM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | ... | 148 | »
|
|