今日..已經係我地第4日冇見喇~~ 尋晚忍唔住..喊喇~~ 唉!!
朝早拎封信俾SN俾U..之後就返左home喇~~ 返左home就玩左陣dj max..
到左10點幾..SN打黎同ME講~~ U冇返到學..即刻驚到係度震~~嚇到呆左~~
做咩U唔返學都唔話M知..but U又冇online bor..定係U有返學~
佢地唔知//唉..唔知ar..嚇到走左落去行陣..轉頭返上黎.U都係冇online bor~~
好驚my lover有事唷!!! 唉..日2夜2都擔心U~~點算..已經4 days 冇見U喇~~好想可以
快d見到U ar..有咩辦法見到U ar..MY老味又唔肯開返張tel card~~ ME又call唔到U..
ho 煩ar..>3<..好驚ar..唔知U去左邊..快D返學OR CALL ME LA..擔心死ME喇..唉2
之後睇電視睇到兩點幾三點..出門口~~ 問返SN你有冇返學..原來有~~ 之後都放心d..
跟住SN同嘉嘉返左home..我就自己一個坐到5點幾..搵don don同SN坐到六點到..
返home..就同娘子傾MSN..做埋homework..就..zzzzzzzzz
|