|
|
Danc3 f3stival ;] |
ToDay Is: HaPPY DaY^_________^ |
今日dance festival =]
我見到可愛爆分既cv同靚到喊既ty牙*v*
真系真系真系真系真系好女神牙!!
好有衝動要愛上哂佢地-v-
睇完modern dance 既表演之後根本冇辦法再將其他表演放入眼內^_<
完全冇辦法忘記班「美人」
記得有1班有個男仔個頭"閃閃發光"
笑到我喊拉;(
有咩可能會"得意"成咁架?!???
之後到我地班表演;>
我覺得都跳得吾錯拉其實我地(y)
放左學之後搭249m
原來果套系tvb 9:30播既吾知咩野
系叫做情愈雙白線
我1直認為佢叫[xx紅白線] -_____-
|
|
|
|