|
|
happy |
ToDay Is: 未分類 |
本今今日10點半起身好痛苦
諗住可能會好悶添-_-
點知落到去同胡美,謙謙,手指,脆d踩單車好好玩-v-
佢地個個都鬧我危險駕駛T^T
衰! 特別手指,屈我撞佢
胡美重突然吾見左*o* (haha,系因為我叫左佢地去玩公園xD)
之後我累v0v所以直接番去食飯=)
胡美食左陣就走了去洗白-_-
被迫帶佢地去屋企.(慘)
佢地系度自high搞到我悶zzzz
手指因為吾夠我勁,一野打落我隻眼度-,-
我隻眼即刻紅左成粒鐘.s0 pk
之後個鄰居咁鐘話我地放哂d單車系門口so bad \./
搞到冇哂mood玩-3-
好吾抵,租左全日單車踩得2個鐘;@
上番去果陣胡美就走了/_\
之後又heaheahea...
手指堅系1個淨講吾做既on9^_< 又話打blog,where?_?
最後都系小脆乖孩子^________^!
幫我<dum垃圾>
good,d0g *v*
今天過得很快樂 (學脆d^_^)
題外話:食晚飯果陣,我家姐為左粒炸魚蛋同哥哥嘈=____=
我o哂嘴-0-家姐重要為左呢粒小魚蛋系度喊-_-
|
|
|
|
|
a_rain 於 2010-07-27 11:29 PM 發表:
c0mm3nt;`
|
|
|
a_rain 於 2010-07-27 11:28 PM 發表:
c0mm3nt;`
|
|
|
a_rain 於 2010-07-27 11:28 PM 發表:
c0mm3nt;`
|
|