|
今日早上5點起身
6點3出門口返MC
本來系7點3要返到黎
但點知琴日改左時間=[
搞到我早左成個鐘返黎-v-
8點几先出發!
路途1小時15分遙遠-_____-!
佢地系緊講埋D勁搞笑GE野
好鬼疲倦-U-'但1路上勁好笑!
去到好多人..好熱ya,
去換衫先之後搽防曬油
kinny話出去玩下水wo
之後1行出去無耐-w-''
就比班男仔抬左出去扔落水-3-
鳴-u-...........我唔想濕身阿
之後返到去比人笑>3
慘..第1個落水..
之後成班1齊出去玩...
佢地出左去浮台-v-''
之後周文輝叫我1齊游過去
我話唔去啦..我唔識游水
自己系到玩水..MAX行過黎
系緊跟住我..望住我
話平時唔知原黎我咁瘦架-w'
隻手又唔知指去邊..嚇死我
我見雄仔訓系到曬太陽
就跑去坐系雄仔隔離
之後雄仔去游水MAX過黎
坐系我隔離嚇到我走..
返去BBQ啦..佢見到走又跟我走
搞我唔知點算好..之後就走去廁所
KINNY.佢地返黎我話比佢地知
同周文輝講之後佢叫我跟住佢出去玩
玩玩下佢地話出浮台WOR
我.阿思.eddi.阿琪.阿珊.阿豪.kayee
見到有隻狗叫JUDY.ahha
佢游上我地張浮床玩..
跟住雄仔同阿tommy都同我地去
點知就到個陣..我聽漏氣聲
我同阿tommy講..之後佢地話返轉頭
1轉頭就爆左..反左..沉左=)
我個陣好驚..系緊捉住阿tommy
但系我系緊沉落去飲左好多水
我個刻系水低真系好驚會死-__-''
但好采阿tommy系緊救起我
之後有救生艇黎我就捉住
哈哈..我隻手重系拎住阿tommy副眼鏡
死裡逃生好險阿=________=!!
3點几坐車返去''
又熱又累..真系好想死=__='
去M記見到馬莉wor..去唱K
10坐車返Kk..=)
就咁過左1日假期lu,真快趣-3-
|