這個"六一"
已經不在屬于我了
誰叫我已不再是那天眞幼稚的孩童
而是一位青春緬婰的少女呢?
呢個星期好黑仔*
今朝6點幾扎醒左*
唉..又系因為發惡夢囉
東東7點打黎叫醒我起身返學..
PE考試計體悉能我之前無返要做返
要做膝上壓同C UP!!*超級手振...無力
做伸展最勁>V<!!!!*成功*
MAT*係緊想訓教..救命*
LUN*食完野上4樓玩下!*
ENG發脾氣同MISS嘈*
MISS O曬無聲出!
放學返黎打機睇電視
阿媽痴線架唔比我返工!!!
MM舅母打黎講左D好好笑GE野我知XD*
ahha..佢唔系真系信舅母佢ya MA!!!*
其實 童年的許多回憶都非常值得我們去懷戀
時間 是不會倒流的