傻瓜ya我都要返學啦
點會辛苦我呢..你真是傻的
我一點都不可愛我是丑八怪黎的
無返一個星期好多hw要做返
ENG MISS無返自修系到呆
之後就SD左條SMS比東東
悶到我系到打3隻小熊.....
第2個小息去左食野
落去前阿軒問阿香咁早結婚
死啦..好多人都知嚕
有D驚到時結唔到點算好../
IS做實驗
解剖牛眼喔@@
HEHE*幾好玩識多左野喔-_-
LUN東東打比我傾左陣.....
2點幾去左見曾姑娘
死嵩妹要我叫佢嵩嵩
嘔死我..我叫唔出阿
放學 ../返KK同東東傾電電
------
其實我一生搵好情人
行過身邊偏偏冇好男人
唯一就只得到你 肯關照一陣
未曾感動亦曾經分享共振
我有時其實都想有人煩我
我怕悶需要一個人
每日纏住我黎維持我信心
------
塵俗的愛只在乎曾擁有
一刻燦爛便要走