訪客留言
最近三個月尚無任何留言
喜歡發呆.不喜歡說話。 喜歡清靜.不喜歡熱鬧。 喜歡幻想.不喜歡行動。 喜歡簡單.不喜歡復雜。
2007 年 2 月 15 日 星期四
15th-2
金朝10點起身,不過我好眼訓.. 但媽媽係緊係到嘈.. 之後起身..刷牙.. 不過突然覺得訓夠好精神XDD 打機=]打到1點幾! 吾知係到搞嘜=)' 然後到中午了..dowl左花樣少年少女 無喇喇走左去訓-U-""" 但..個電話就1直系緊響:( 真係ya...我吾訓吾打黎GE=) 5點叫老公起身..繼續訓=0=好累!! 妖..隔離屋家人傻架咩=\/=" 朝早..嘈打家下*你吾煩架嘜 頭痛死我阿!!!!!好煩YA 買完再行左陣8點几返去=)好滿足呢...
發表時間:2007-02-15 11:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]