TO:MY ALL FRIENDS*
我唔會再比自己唔開心*
都唔會再令身邊每1個人為我心痛..擔心..傷心*唔再唔再!
我要證明比你地睇*我大個囡架喇..唔會再成日嗌生嗌死*..諗埋D傻事*
起碼我仲有你地呢班FD*爆好既FDFDFDFDFD"
唉”05年既我..要過去架喇 ...所有野都要過去架喇 ...唔再諗*
唔再行反過去既路*條路係我自己揀既*
我會比過去活得更開心*
我應成你地..06年既我*唔會再係咁 ...
癲..比我癲埋聽日*聽日之後 ...唔會再咁傻落去..
我知我始終1日都要醒*唔可以1直落去 ...
咪當發左場夢囉..我都傻左成年幾喇..你地都陪足我傻成年幾喇*
唔想..真係唔想咁樣落去*唔想睇到你地個個...
都為我而擔心既樣..我都好心痛*我更加唔值你地為我心痛..
我有時真係唔想你地對我咁好*你地對我好..
我就覺得自己好錯*好耐9"咩都係自己搞出黎..我既痛..
又要你地咁多個人黎陪我受哂...對唔住*SORRY呀......!
唉..要任性..都係時候完喇 ...
" 答應[你]永遠開心*怎麼都不[會]食言"
FROM:Tinna-*
---------------------------------------
To:貞`生日..
HAPI BIRTHDAY TO YU-3333333333-`
YEAH=V=