今朝6點幾7點先起身∼之后搞呢樣搞果樣就出門口...
響ok等a 2"佢轉左個袋帶有點5習慣!!"
WOOOOO"好凍呀!"的確係凍瓜我!!"/\/\
之后返到sch"拍卡!"入禮堂!"聽鄧秀蘭up埋d野'
姖話副校1陣會去班房幫我地掉位?!??!?"死牙!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"><
好彩我同係同a 2,,,小龍"1齊坐!"好開心/\/\
Eng堂!"半聽書半睇鬼書"好鬼闷呀><
之后我係到睇書"無啦啦,,何佩蓮係走廊望住我!!"
嚇鬼死死死死死死死死死死死死死死我呀"我就扮聽書La!"
Mat堂!"冇歌仔"聽"呀!!!"
鳴鳴鳴鳴鳴鳴鳴鳴鳴鳴鳴鳴鳴鳴鳴鳴鳴鳴鳴!>w<
小龍同a 2就開戰!"好Q煩呀!"煩死呀!"闷闷闷闷闷>3<
跟住小龍比隻手我地畫!!!"可愛的!"
a 2比小龍搞到3 頭髮都係涂改液!"卡卡!"GOOD!"
我上完涂改液"乾乾乾乾乾乾左后!!!"
我上紅色!"a 2黑!!!"
喪玩喪笑喪癲真係玩得好癲!"搞到聲沙哂!"
放学’’哥哥问去唔去佢到!"
香香唔返"我唔去La"嗯嗯
之后3点"同香香去行街街"
北江之旅"有得睇無得買>< 陰公X1000000000億!"><
之后同彤彤去左M記""食薯條"/\/\
5:30返屋企""
之后洗白白"食蚊蚊''睇tv''
9点到a牛打比我"佢講d野我聽唔明!"
最后都無冇同佢傾"傾左一陣就cut線"""""
睇完電電'''響度玩電電""寫記記''
12:00教教!"教教!教教!教教!教教!教教!教教!教教!教教!教教!!!!"/\/\