訪客留言
最近三個月尚無任何留言
喜歡發呆.不喜歡說話。 喜歡清靜.不喜歡熱鬧。 喜歡幻想.不喜歡行動。 喜歡簡單.不喜歡復雜。
2005 年 11 月 5 日 星期六
11052005``
7點几起身``CALL a2起身.\/.`` 跟住又打比姖,,問佢行得示=.=`` 去到,,等左3個字-\/-``姖刀未黎wo`` 走人!返學校``姖E咖刀先-\/-'' 呵呵呵``好彩冇等返佢姐>3<`` 英文[ miss ]冇返``卡_____卡`` a2係緊寫情書``比吳小龍話=.=`` 我就幫吳小龍罰抄``小息-U-`` 跟住Mat``係到玩玩玩``=.=`` 放學``-________-;`` 返屋企``玩=)``
發表時間:2005-11-06 09:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]