|
今日好慘,,,,1早就黎D咁既野,,,,,,,唉!!!!!!成日都好胃痛....> <"
之後頭2堂上美術,,,,,,小息完上音樂.....唉!!!數覺:94/200 ,,,,
之後上中文........53/100.....英文你同我去死啦真係!!!!
LNNCH完上普通話,,,,,,,...科學,,,11/20.......17/83...-.-食屎la
之後在上英文.....悶死我呀...XDDD 放學....
我都覺我中文好低分 .......唉!!!!!
算把la!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
係門口坐.....等花花放學,,,,,,門口勁多人呀 XDDDD
d人係到吹雞......梁sir就吹龜.,,,d龜黎到,,,,,,,,,,香香話d龜仔...姖養架!!!!
a花出黎.....我地就返屋企!!!
|