墮落的冷血惡魔                                     
因為惡魔曉得如何收埋自己~~       
因為惡魔有能力保護自己~~                            
因為惡魔勇於表達自己~~                                                  
因為惡魔懂得愛自己~~                                                                         
因為惡魔明白自己~~                                                                                                                                                                                                   
tctwmp
暱稱: 墮落的冷血惡魔
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
最近~~
吾知點解呢~~
唉~~
返學~~
camp~~
文章分類
全部 (359)
未來 (2)
我的感想 (30)
(19)
喜與悲 (26)
(7)
未分類 (275)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 359
留言總數: 637
今日人氣: 20
累積人氣: 5307
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 7 日  星期一   陰天


夢~~ 愉快 分類: 未分類

             一個夢 , 又令我唸返起 8月份去大嶼山ge事 ,

或者係因為老天想俾機會我講返多謝同埋sorry~~

我以為係呢次ge camp ,

最深刻ge係 , 俾b先生煩。

但係呢個夢話我知 , 原來最令我深刻ge吾係俾人煩 ,

而係同 P仔 係朝早一齊坐公園ge事喎~~

我記返好多同你講過ge野~~

亦包括我ge大話。

我同你講 , 話我已經吾記得係假架 ,

我只係吾想你再提返 ,

我知我咁做係逃避~~ 但係......

我好自然咁選左逃避~~

 

不過都好 , 因為咁 , 令我有機會同P仔講sorry 同多謝~~

仲有 , 肥基ge sorry ,

我帶你去 , 亦冇好好咁保護你~~

sorry~~

而P仔 , 我多謝你 , 係朝早陪我坐左陣公園~~

而SORR卜GE係 , 我對你講左大話 ,

因為我真係吾係好想提呀~~

仲有呀 , 你太吾了解女仔啦 ,

其實當時我係想自己一個人靜靜地坐架~~

但係又吾好意思開口趕你走喎~~

所以只好對你講野差D , 希望你識做地自己走 ,

點知你又get吾到喎~~

唉~~  不過好彩你吾多野講 ,

吾係幾吾好意思我都會趕你走呀~~

我知道你跟住我係出於一片好意~~

驚我有危險呀嘛~~

但係如果我再吾開心呢 ,

跟可以跟 , 但係吾好同我講野or問我問題啦~~

本來我已經覺得煩架啦 ,

你再問問題 , 就只會火上加油~~

 

其實本來我就想係出camp果陣 ,

同你地講呢句 , 但係你地走果陣 ,

我仲睡緊 , 而且好累~~

當我休息完 , 又冇勇氣提返。

而當我真係冇事果陣 ,

我已經吾記得左呢件事 ,

直到琴日我再一次經歷~~

不過好彩咁次係 夢~~

係識醒ge夢~~

                                                              ending

呢件事會成為一段歷史 ,

一段回憶 ,

冇論好or壞  , 都係生命ge一部份~~

都應該珍惜~~

 






訪客留言 (返回 tctwmp 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]