一個夢 , 又令我唸返起 8月份去大嶼山ge事 ,
或者係因為老天想俾機會我講返多謝同埋sorry~~
我以為係呢次ge camp ,
最深刻ge係 , 俾b先生煩。
但係呢個夢話我知 , 原來最令我深刻ge吾係俾人煩 ,
而係同 P仔 係朝早一齊坐公園ge事喎~~
我記返好多同你講過ge野~~
亦包括我ge大話。
我同你講 , 話我已經吾記得係假架 ,
我只係吾想你再提返 ,
我知我咁做係逃避~~ 但係......
我好自然咁選左逃避~~
不過都好 , 因為咁 , 令我有機會同P仔講sorry 同多謝~~
仲有 , 肥基ge sorry ,
我帶你去 , 亦冇好好咁保護你~~
sorry~~
而P仔 , 我多謝你 , 係朝早陪我坐左陣公園~~
而SORR卜GE係 , 我對你講左大話 ,
因為我真係吾係好想提呀~~
仲有呀 , 你太吾了解女仔啦 ,
其實當時我係想自己一個人靜靜地坐架~~
但係又吾好意思開口趕你走喎~~
所以只好對你講野差D , 希望你識做地自己走 ,
點知你又get吾到喎~~
唉~~ 不過好彩你吾多野講 ,
吾係幾吾好意思我都會趕你走呀~~
我知道你跟住我係出於一片好意~~
驚我有危險呀嘛~~
但係如果我再吾開心呢 ,
跟可以跟 , 但係吾好同我講野or問我問題啦~~
本來我已經覺得煩架啦 ,
你再問問題 , 就只會火上加油~~
其實本來我就想係出camp果陣 ,
同你地講呢句 , 但係你地走果陣 ,
我仲睡緊 , 而且好累~~
當我休息完 , 又冇勇氣提返。
而當我真係冇事果陣 ,
我已經吾記得左呢件事 ,
直到琴日我再一次經歷~~
不過好彩咁次係 夢~~
係識醒ge夢~~
ending
呢件事會成為一段歷史 ,
一段回憶 ,
冇論好or壞 , 都係生命ge一部份~~
都應該珍惜~~
|