今日,我找找下人,俾人call左去圖書館,我開頭唔知做咩鬼,去到門口,廖廖跑出尼,同我講...(有去圖書館同知我鍾意誰的人都會估到)架啦!唔洗我打...入到佢,見到佢地企左係度,唔知係誰整架呢,俾我知道佢就死...我想幫佢,但係做咩都幫佢唔到架啦...唉...放學,睇家姐個blog,家姐!唔好怪我話你,你唔該唔好話佢,ok?
係幾日之前,有條友仔當住我講佢壞話,話佢好辦野...不過佢唔知我鍾意誰,所以我冇打佢...
我永遠都會信任你同支持你!
我想我都係永遠愛佢啦!因為我真係放唔低佢呀!
其實我想問咁多位,如果我永遠鍾意佢,會唔會好傻呢?我鍾意佢咁久,我一直等佢講3個字,但係佢冇講到,我就講左啦...唉但係...我的心又叫我唔好放棄佢,所以我一直都話我會永遠愛佢。但係佢就冇理我,但係我又唔想放棄,咁點呢,佢連我個blog都可能冇睇,各位人兄,教我點做,希望佢有睇今篇文章,同留言啦!
永遠愛佢,係岩?定錯?
今日,又係果個abc留言問我鍾意果個人係我心目中估幾多%佢話佢係佢果fd,佢叫佢問我,我有d唔信佢係佢個fd,算啦...唉...我有小小懷疑我係佢心目中的地位,我一日見唔到佢都會好想見到佢,佢永遠係我心目中都係最重要,但係唔知我係佢心目中係點呢...唉><,但係我永遠都會愛佢,就算佢唔鍾意我,我都唔會再鍾意第2個!
今日終於見到佢啦... 今日唔想打,唔打咁多啦!