|
|
2008 年 7 月 31 日 星期四  |
恨.  | 分類:
| |
今天沒有什麼改變.
只是對人冷淡了..
不過我相信好快就不會這樣了..
可能有人會改變我吧!..^_^
不知呢?!,,,
我想問1個問題!?
首歌系唔系好難聽/口\?!
...算啦t^t,,返正刀無人留c0mment.
問黎刀多魚..-口-..唔識打,
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
雖然系1b班有d唔開心嘅回憶,,,不過我覺得開心會多過unhapi.
!b...我愛你>3<...每1位同學我刀囍歡..雖然有時嘈交..
不過唔系';;不打唔相識咩?!;;'不嘈不認識'..
呵呵...!b班1齊對戰2隻鴨.!!
1b班win....!!!!!!wow...
開始痴左.....唔好介意>w<'
唔打啦...開始懶..-3-..呵呵
babii..
| TIME:2008-07-31 02:57 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
yclkk 於 2008-07-31 11:55 PM 發表:
cm;)
|
網主回覆
多謝喎...
得閒過黎坐下...哈
Posted at 2008-08-01 12:07 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
lok413 於 2008-07-31 11:21 PM 發表:
老婆也... 你刀係換換首歌佢啦...=__=!
|
網主回覆
-3-.我中2聽....超
Posted at 2008-08-01 12:06 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
CM-V- 1吾到tim xd 我刀中2 1b 中2每1個 吾系個隻中2牙xd
|
網主回覆
我明白@v@..我刀好中2你!
thx cm
Posted at 2008-07-31 10:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx.cm..
你系唔系芳!?
Posted at 2008-07-31 11:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
做個朋友吧^_^ Posted at 2008-07-31 06:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx...=] Posted at 2008-07-31 06:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝 cm'
嘿=]
Posted at 2008-07-31 06:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
呵呵!!你刀1樣牙..!^_^
Posted at 2008-07-31 03:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|